Säg det med blommor



Köpte en så härlig stämpel på maran i lördags, den rutiga Graph background från Hero Arts. Kände direkt att den kommer att bli en favorit i mitt pyssel, den är så otroligt användbar. Titta till exempel på det här fina kortet som Maria gjort. Kompletterade med blommor i samma nyans och färgade in hela bakgrunden i två olika nyanser av distressdyna. Förutom att jag som sagt hela dagen lånade prylar hejvilt från mina bordsgrannar, så blandade jag även in Caroline den här gången. Hos henne fann jag de fina knapparna som jag piffade till med en orange halvpärla i mitten. Tusen tack! Alla stämplar från Hero Arts.

Detta var det sista utmaningsbidraget från maran för min del, så fortsättningsvis blir det hemmatillverkade kort i bloggen.

Kommentarer
Postat av: mallan

Så fint kort! Gillar färgerna!

2011-05-28 @ 14:27:06
URL: http://handmadebymallan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0