Vilsamt



Att ligga och filosofera i en hängmatta hör sommaren till,  så otroligt vilsamt. Det är förstås en fördel om man har två träd på lagom avstånd från varandra och det har tyvärr inte vi. Bara ett ... Men man kan alltid spänna linorna mellan de höga staket som omgärdar vår innergård - och det har vi gjort! Hängmattan har varit ute för vädring en enda gång hittills i år, men det blir snart fler tillfällen!

Här är ännu ett ljuvligt sommarmotiv från Tisdagar med Tina. Den gröna bakgrunden har jag fått till genom att skrynkla pappret, dra med Distressdynor och skvätta färg och vatten, låta torka och sen stryka lätt på ytan med mitt "hobby-strykjärn" - ett litet resejärn från gömmorna som fick ett helt nytt användningsområde. Jag brukar göra en hel hög bakgrundspapper när jag ändå är igång med mitt kladdande, alltid bra att ha på lut.

Kommentarer
Postat av: Tina

Så mysigt du gjort det- både hemma och på kortet- en hängmatta är ju alltid en hängmatta- var den än hänger- NJUT många långa dagar i den ;)

2011-05-16 @ 19:33:19
Postat av: Sara-SaGam

Sängmattan passar mig mycket bättre än trädgårdspåtar-kortet:-) Och kladdat har du gjort - dra på trissor!

2011-05-16 @ 21:53:42
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0