Hjärtlig julhälsning



Det här hjärtat höll nästan på att hamna i loppislådan i oktober, men jag bestämde mig för att ge det en ny chans som bakgrundsstämpel. Blev ju riktigt bra, så jag behåller nog stämpeln trots allt. Ska säga också att ursprungligen var det ett mindre hjärta inuti det stora som jag inte riktigt gillade, så jag gjorde ett litet "kirurgiskt ingrepp" ...

I morgon blir det en pyssel från morgon till kväll då jag ska vara med på mara i Sävedalen, arrangerad av Scrap & Hobby. Ska bli riktigt kul och kanske ses vi där?

Hjärta - InkyWings Inte från IW enligt Lisa - någon som vet?
Text - Inkido

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är så flitig att jag blir alldeles matt. Här måste sättas fart. Hjärtat är fint så jag tycker du ska behålla det.

Nej, som du nog upptäckte, var jag inte med hos S&H. Jag är säker på att din dag blev riktigt trevlig.



KraM

2011-11-19 @ 22:26:08
URL: http://kramaria.blogspot.com
Postat av: Muffin

Superfint kort med härlig bakgrund, bra att du behöll stämpeln.

2011-11-19 @ 23:00:44
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Lisa - InkyWings

Underbart kort.

Vill dock bara slinka in och säga att hjärtat inte är från IW. :) Hoppas allt är väl med er där nere. Blir väääääldigt avis när jag hör att ni varit på så mysig träff. :) Måste ju bara ta mig ner på ett sånt besök nån gång....

2011-11-21 @ 08:07:45
URL: http://lisainkywings.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0