Älg i bil



Den här gången är älgen Riley ute och kör bil! Jag har gjort ytterligare en bakgrund med en av de små stämplarna jag köpte på maran. Visste väl att de skulle bli användbara!

Har haft en riktig hobbyhelg! Igår en eftermiddagstur till mässan Papperskraft i Partille och sen pyssel hemma hos vännen Sara. Idag har jag städat min kortverkstad och rensat ut ytterligare prylar som jag ska försöka sälja på stämpel- och scraploppisen den 22 oktober. Vi håller till i Föreningen Nordens lokaler på Viktoriagatan 15 E i centrala Göteborg och tiden är kl 11-13. Välkommen dit! 

Älg - Riley and Company

Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

Fina du! Tack för en trevlig lördag. Duktigt att du fortsatt att rensa till loppisen. Jag har försökt....

2011-10-02 @ 23:12:05
URL: http://sagam.blogg.se/
Postat av: Muffin

Han är så vansinnigt söt, din älg! Härligt kort i Ingrid-färger. :)

2011-10-03 @ 21:40:48
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0