Triss i blommor



Tre backar och lite till har jag lätt kunnat sortera ut inför Stämpel- och scraploppisen den 22 oktober. Och ändå märks det inte direkt i min kortverkstad - då har man mycket grejer!

Vi håller till i Föreningen Nordens lokaler på Viktoriagatan 15 E i centrala Göteborg och tiden är kl 11-13
. Enligt senaste rapporten är tolv säljare anmälda, så det finns goda chanser att fynda! Bland annat kommer jag att sälja denna fina blomstämpel från Forma Hantverk. Varmt välkomna!

Fick av en händelse veta att butiken Arkivet skulle upphöra och igår var det sista dagen att handla på utförsäljningen. Jag åkte dit en sväng och det fanns inte mycket kvar att välja på, men några papper och ett par små stämplar kom med mig hem i alla fall. Bland annat grattistexten på bilden. Lite vemodigt att lämna lokalen, där allt en gång började. Var på nybörjarkurs hos dåvarande ägarinnan Liselotte hösten 2001 och lärde mig grunderna i kortmakeriet - och på den vägen är det! Undrar vilken typ av verksamhet som kommer att flytta in i de fina butikslokalerna, kanske en frisörsalong eller klädaffär?

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Superfint kort!

Fick veta att det skulle bli ett café som har premiäröppning till första advent i Arkivets gamla lokaler.

2011-10-14 @ 07:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0