Kortmakarmara 10 september

Vilken härlig dag jag hade igår - pyssel från morgon till kväll! Tusen tack Kortmakaren Pernilla med designteam för ännu ett jättefint arrangemang och tack till sponsorerna Scrapbookengros, Hero Arts, Japan Photo, Papermaze, Knapp-Karlsson, Kaiser Craft och Kortmakaren för sponsring med fina och generösa priser!

Som vanligt gavs flera utmaningar under dagen och jag lyckades hinna med allihop. Ska fotografera mina alster idag och så lägger jag ut dem i bloggen så småningom. Tills dess får ni se ännu ett kort med det vackra rönnlövet från October Stamps som bakgrund och en trösterik text därtill. Det gäller att försöka hålla humöret uppe när höstrusket drar in!



Löv - October Stamps
Dam med paraply - Tisdagar med Tina/Reprint
Text - InkyWings (min egen handstil som blivit stämpel!)

Kommentarer
Postat av: mallan

Fint höstkort!

2011-09-11 @ 15:03:37
URL: http://handmadebymallan.wordpress.com
Postat av: Tigerblomma

Vilket härligt höstkort! Var kommer den underbara textstämpeln ifrån?

2011-09-14 @ 16:15:24
URL: http://www.tigerblomma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0