När löven faller ...


Ja, som ni märker är jag helt fångad av årstiden och producerar det ena efter det andra kortet med samma tema. Det är ju detta med höstens underbara färger som gör det så lätt att få igång inspirationen. Och ändå är jag medveten om att jag går händelserna lite i förväg, för ute är det fortfarande helt grönt. Bara björkarna har i vissa fall börjat släppa löven.



Nu laddar jag för lördagens Kortmakarmara och försöker plocka ihop den ultimata packningen att ta med. Alltid lika svårt, tycker jag. Ska hur som helst bli fantastiskt roligt att få sitta och skapa ett halvt dygn i trevligt sällskap med bara korta avbrott för mat och fika. Så himla lyxigt!

Träd - Penny Black
Extra "prickar" i trädet - Okänt fabrikat
Löv - Hero Arts
Text - InkyWings

Kommentarer
Postat av: Annie H

Jag såg det fina höstkortet "När löven faller" med Penny Blacks träd som jag bara älskar. Jag har sökt länge efter en sån stämpel men inte hittat den. Har du något tips?

2011-09-23 @ 11:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0