Inspirerad

Ibland hamnar jag i perioder då jag bara sitter och gäspar vid pysselbordet utan att komma på en enda kortidé. Då får man ge sig ut på nätet och kika i forum och på bloggar för att samla ny inspiration - och vips är man igång igen!

Hittade det här fina kortet på Kortmakarens blogg och tänkte härmas lite. Min tolkning blev denna:



Tim Holtz fågeldie fick komma fram ut gömmorna (ni vet, den med tillhörande fågelbur).

I morgon styr jag och vännen Sara kosan till metropolen Vartofta i Västergötland för att vara med på Pysselmyrans scrap- och stämpelmara. Många mil att köra, men vad gör man inte för att få sitta och skapa en hel dag tillsammans med andra trevliga pysslingar!

Blad/kvist - Hero Arts
Text - Hero Arts (stämplat på fågeln)
Prickfyrkant  - October Stamps (även stämplat på marken)
Text - October Stamps

Kommentarer
Postat av: mallan

Håller med. Jag skulle behöva någon inspirerande tidning nu!



Trevlig helg!

2012-04-20 @ 19:25:19
URL: http://handmadebymallan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0