Loppisrapport och efterlysning

Jätttrevlig loppis idag och många bekanta ansikten i vimlet. Tack alla ni som kom och hjälpte oss att bli av med lite grejer från våra välfyllda samlingar.

Köpte jag något själv då? Hmmm, jo det blev allt några små inköp så som det brukar. Innehållet i mina egna loppislådor sjönk betydligt, men en hel del är kvar. Vi kommer med all sannolikhet att ordna en loppis igen till hösten, så håll utkik i min blogg och på forumen.

Och nu till efterlysningen:

 

En dam köpte de här lådorna och under tiden hon kikade runt på de andra borden fick de stå kvar hos mig. Vi skojade lite om att det vore himla förargligt om hon glömde hämta dem sen, men det var tyvärr precis vad som hände. Loppisen stängde för dagen och lådorna stod kvar ... Dessvärre har jag inget namn på köparen och jag tror inte att vi har träffats förr. Känns så dumt när jag fått betalt och allt och jag vill ju så gärna att lådorna ska komma till sin rättmätiga ägare. Om du möjligen läser detta i min blogg, så hör av dig till mig på ingrid.ch[snabel-a]telia.com så löser vi överlämningen på något sätt.



Kommentarer
Postat av: Monica =)

Hej där!

Alltid kul att ses men oj vad många jag missade har jag förstått! =) Helt klart Scraploppis som var platsen att mötas på idag!!!

Fyndade känner jag att jag gjorde o kul var det. Kommer tillbaks nästa gång för oj så mycket jag säkert behöver ;-)

Kram, Monica

2012-03-17 @ 20:41:28
URL: http://monica66.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0