Bara blått



Det finns texter som jag tycker lite extra mycket om och det här är en sådan. Ibland blir det lite tråkigt med bara ett vanligt "grattis" och det är roligt att variera sig. Tänkte att jag skulle hålla mig till en enda färg denna gång och det fick bli blåaste blått. Blomstängeln har jag stämplat två gånger på samma infärgning och på så sätt fått olika nyanser, det blir lite som en skugga.

Blomma och fjäril - Easer
Text - Kortmakarens set "Sirlig vår"

Om jag inte har fått det helt om bakfoten så har alla dessa underbara motiv samma upphovsman (kvinna) och det är Jennie (Deleesia).

Kommentarer
Postat av: Muffin

Är det så? Jag trodde det var Jennie (Deleelsia) som låg bakom dessa stämplar...? Jag tror det fast jag törs inte svära på det. Hur som helst så har du gjort ett jättefint blått kort! Kram!

http://deleelsias.blogspot.com

2012-05-12 @ 18:57:55
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0