Lila tema



Dessa vackra stämplar är designade av Tim Holtz och har stått på min önskelista länge. Så i somras kunde jag inte hålla mig längre, utan fick slå till och köpa setet med fjärilar och vackra bakgrunder. På träffen i Gråbo premiärstämplade jag med dem och det blev ett kort helt i lila. En extra dekoration är rosen, som Lovisa hittade på golvet, lite nedtrampad och tufsig, men efter en snabb "rekonditionering" fick den ta plats på kortet. Den passade ju så bra i färg ...

Som ni kanske ser så har bloggen fått ett nytt utseende, i alla fall tillfälligt. Efter omläggningen till "nya blogg.se" strulade allt till sig på sidan med omotiverade understrykningar lite här och var.  Vet flera som hade samma problem. Trots mejlkontakt med supporten lyckades jag aldrig få någon ordning på det och jag orkar inte byta bloggportal. Fick i kväll tipset från Agneta att starta om från början med en av de standardmallar som erbjuds - och det är precis vad jag har gjort! Ska försöka göra bloggen lite mer personlig allt eftersom, men tills vidare får det duga så här.

Kommentarer
Postat av: lenislenis

Sååå snyggt!

2012-10-02 @ 00:19:45
URL: http://lenislenis.blogg.se
Postat av: Muffin

Detta är ett vackert kort, jag gillar färgerna och vilken tur att Lovisa hittade den där blomman! :)

2012-10-08 @ 15:22:37
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0