Washitejp



Här kommer det sista kortet från Gråboträffen. Utmaningen att använda washitejp tillsammans med något stämplat tolkade jag så här. Washitejp som material känner jag förstås till, men har inte arbetat med det tidigare. Själv äger jag bara en enda rulle i mesigt ljusgult, som jag använder lite sporadiskt för att tejpa paket och brev. Då är det tur att man har snälla kompisar vid pysselbordet som har desto fler färger och generöst delar med sig så man kan slutföra uppgiften. Stort tack till er! Och jag måste säga att jag gillar washitejp - får nog komplettera med några fler rullar! 

Textstämpel - InkyWings

Kommentarer
Postat av: Muffin

Så fint med härliga färger! Jag blev också riktigt betuttad i washi på träffen och ska snart hitta på något mer, har haft lite dåligt med pysseltid det sista men idag tänkte jag försöka sätta mig en stund. Kanske kommer tejpen fram då.

2012-10-21 @ 11:04:36
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0