Fågelkompisar och loppis

Tycker mig se ett tema - ännu ett kort med motivet i en cirkel! Den här stämpeln från Penny Black gillar jag jättemycket. De typiska PB-igelkottarna kommer däremot inte fram så ofta numera, men trots det har jag lite svårt att göra mig av med dem. Den psykedeliska bakgrunden har jag gjort med cirkelstämpel från InkyWings.
 
Nu är det snart dags igen för en favorit i repris - nämligen stämpel- och scrapbookingloppis i Göteborg.
 
Boka lördagen den 20 oktober kl 11-13  för loppis. Vi håller liksom tidigare till i Föreningen Nordens lokaler på Viktoriagatan 15 E i centrala Göteborg. Begränsat antal deltagare, först till kvarn ...

Loppisförsäljningen görs av privatpersoner, inga företag är inblandade. Det är smidigast om allt är förpackat och prismärkt i förväg och köparna betalar direkt till respektive säljare. Det kostar 100 kr/bord och bordshyran går till
Föreningen Norden. För att så många som möjligt ska kunna vara med och sälja kan du i första hand bara boka ETT bord, men du får gärna skriva upp dig på reservlista för ytterligare ett bord.

Intresserad? Anmäl dig då till
yvonne[snabel-a]ynhd.se senast den 12 oktober.
 
 

Kommentarer
Postat av: Muffin

Vilket läckert kort, de där ankorna eller gässen är för härliga, jag har en med tomteluva och paket. Blev riktigt sugen på att göra julkort plötsligt, man skulle kanske försöka få ihop något på lördag. :)

2012-09-19 @ 18:22:19
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0