Tulpantider

 
Min kära mamma fyller år den 3 februari och till hennes födelsedag brukar hon alltid få tulpaner, inget undantag denna gång. Eftersom hon dessutom fyllde jämna år fick det bli en lite extra fin tulpanbukett.
 
 
Till detta hörde naturligtvis ett kort och vad passar bättre till buketten ovan än den här härliga tulpanstämpeln (Tulips in a bucket/PSX) - en av mina absoluta favoritstämplar som jag aldrig tröttnar på. Det var den första riktigt stora (och dyra!) stämpeln jag köpte när jag började med den här hobbyn för många år sen och här kan man snacka om kärlek vid första ögonkastet.
 
Förutom några gemensamma presenter från mig och mina syskon fick mamma denna Pyttipanna-sjal som jag stickat i ett melerat garn i färger som passar henne fint.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Muffin

Åh, så fint - alltihop! Underbara tulpaner och perfekt matchande superfint kort. Så glad mamma måste blivit för sjalen, hemmagjorda presenter är ju de finaste.
Ha en härlig helg, kram!

2013-02-09 @ 08:30:06
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0