Fjärilscollage

 


Oj oj, så här flitig med bloggandet har jag inte varit på väldigt länge, men så har jag ju också en del att visa nu efter Kortmakarmaran.

Ett av mina favoritföretag i stämpelbranschen, October Stamps, ska tyvärr lägga ner och har därför väldens rea just nu. Känns lite vemodigt, för hos Jojo gjorde jag några av mina allra första inköp som nyfrälst stämplare, både i den fysiska butiken i Stenungsund och via nätet. Har alltid känt mig tilltalad och inspirerad av de hederliga gamla stämplingsteknikerna som använts i kortexempel och kursverksamhet. Jag har förstås redan många OS-motiv, men passade nu på att köpa på mig ytterligare ett par medan chansen fortfarande finns. Det här ljuvliga fjärilscollaget är ett av dem. Rent och enkelt, utan "krusiduller" - det gillar jag! Här har jag stämplat motivet en gång till vid sidan om, klippt ut fjärilen och fäst den ovanpå med distanskuddar. Några blingstenar som extra dekoration.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0