Blombroscher - utlottning!



Igår satt jag och lekte med virknål och restgarner och fick till en blomma som jag tyckte var ganska söt. Och innan jag visste ordet av hade jag gjort nio blommor i olika färgkombinationer. Cirka 6 cm är de i diameter. Jag har nu sytt fast broschnålar på baksidorna så man kan använda dem som en liten dekoration.

Nu tänkte jag ordna en utlottning här i bloggen på TRE av blombroscherna.

Tycker du att det vore kul att ha en Inola-blomma? Skriv då en kommentar på det här inlägget senast den 20 augusti - så kanske en av blommorna blir din. Skriv också om det är någon speciell blomma av dessa nio du tycker extra mycket om, så försöker jag fixa det.

Du får gärna göra reklam i din egen blogg och länka hit, men det är valfritt.

Här är alla blommorna, en och en. Klicka på bilderna så blir de större.







Tips på hur blombroschen kan användas:







Lycka till!

Kommentarer
Postat av: hugomamma

Fina blommor. Skulle nog kunna passa någonstans hos mig...Men anledningen till kommentar är var du kan hitta blockningsmattor. Jag har köpt mina på Biltema men jag såg på någon blogg att de även fanns på Rusta. Verkar lite billigare på Rusta, men jag vet inte hur kvaliteten är...Lycka till i jakten och tack för titten!

2011-08-14 @ 19:24:39
URL: http://hugomamma.blogspot.com
Postat av: AnnikaS

WOW, vilka ljuvliga blommor! En sådan skulle jag jättegärna vinna. Favvofärgkombon är för tillfället gult och turkost. Fast alla lite starkare färger passar nog mig egentligen.

kram Annika

2011-08-14 @ 20:30:55
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: Mona G

Hej,

Vilka ljuvliga blommor ! Jag skulle gärna vilja lära mig att virka, kan tyvärr inte det ! Jag har köpt en ny svart jacka och kan se framför mig hur det skulle se ut med en av dina virkade blommor :-) Vilken spelar ingen roll ! Jag tycker alla var fina !

2011-08-15 @ 12:35:43
Postat av: Monica =)

Hej där!

Vilka härliga broscher o så generöst att lotta ut några =)

Min favorit är mitten i nedersta raden:vit/grön/brun.

Fast de är fina allihop <3

Kram!

2011-08-16 @ 18:29:07
URL: http://monica66.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jättefina, virknålen och jag har nog aldrig haft någon bra relation. Jättegulligt att du lottar ut godbitarna, det tackar man ju inte nej till:)

Alla är lika fina, skulle bli överlycklig för vilken som helst!!

2011-08-16 @ 23:11:02
URL: http://scrapp.blogg.se/
Postat av: Muffin

Nämen vilka fina, du är pysslig du! Självklart vill jag vara med på utlottning, jag gillar allihop men skulle helst vilja ha den som du satt på jeansjackan. :)

2011-08-19 @ 10:56:00
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0