Prinsessa

Muffin är en mästare på att skapa färgglada och fantasifulla kort med stämplar från Starving Artistamps/Doodle Factory och det är hennes "fel" att jag kände mig tvungen att beställa några motiv därifrån :-)

Den här prinsessan tycker jag är så härlig. Kortet i sig är ganska tråkigt, men jag var så ivrig att testa motivet och hade lite dåligt med material med mig på pysselträffen härom dagen. Den ultimata packningen är svår att få till. Jag som nästan alltid brukar använda Ink Blending Tool för att färga in kanterna glömde just denna viktiga utrustning hemma. Katastrof! Tack och lov hade värdinnan en bit Scotch Brite som jag fick låna, men det är inte riktigt samma grej (dessutom gnisslar svampen något alldeles förfärligt när man gnuggar den mot pappret) ...


Kommentarer
Postat av: Monica =)

Vilken härligt charmig prinsessa!!! =)

2011-10-15 @ 00:08:30
URL: http://monica66.blogg.se/
Postat av: Muffin

Ha ha, det tar jag så gärna på mig skulden för! Härligt kort, fint i sin enkelhet och inte alls tråkigt.

2011-10-16 @ 14:04:59
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0