Pysselkalas

Elin har fyllt år och valde att fira det med ett pysselkalas i lördags. Jag hade glädjen att vara en av de inbjudna och vi var 14 tjejer som scrappade och gjorde kort från tidig eftermiddag till sena kvällen/natten. Mycket prat och glada skratt och kreativiteten flödade. Elins snälla föräldrar servade oss med fika och jättegod mat, så det gick verkligen ingen nöd på oss :-) En helt underbar dag!

Vi hade ett riktigt tårtproffs i gänget och den här fantastiska skapelsen dukades fram till kaffet. Och tänk - alla dekorationer var ätbara (den gröna glitterstjärnan uppe i vänstra hörnet hamnade t ex på min tårtbit)!



Tårtdesign: Katie Degerman

Jag hade bestämt mig för att lägga koncentrationen på julkort denna gång och jag lyckades faktiskt få till inte mindre än 14 kort! Ovanligt för mig, som egentligen pysslar bäst när jag sitter ensam på min kammare. Kanske är det så att jag börjar vänja mig vid gruppyssel och lyckas få till en packning som funkar bra? Rasande trevligt var det hur som helst att träffa dessa härliga skaparvänner!

Här är ett av korten (resten kommer så småningom):



God Jul - Inkido
Tomte - Starving Artistamps

Kommentarer
Postat av: Elina

Du var rysligt produktiv du! Själv fick jag bara ihop två ynka kort. Men trevligt var det!

2011-10-18 @ 13:46:57
Postat av: Åsa

Hej Ingrid!

Det blev en mycket trevlig dag för oss också. Jätteroligt att träffa er alla glada och mysiga pysseltjejer och få en liten inblick i er "värld".

Hälsningar Åsa och Peter



2011-10-19 @ 12:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0