Blomsterbroscher i massor!

Två år i rad har jag haft den stora glädjen att få vara med på Hantverksgruppen HavsVerks sommarutställning i Kungsviken på Orust med mina stämplade kort. Detta tredje år har jag utökat med virkade blomsterbroscher!
 
Själva blommorna är färdigvirkade och alla trådar fästa:
 
 
Baksidor och broschnålar monterade:
 
 
Prydligt förpackade i cellofanpåse med stämplat omslag (förstås!):
 
 
 
Färdiga för leverans:
 
 
Kom sen på att det nog vore snyggt med en liten glitterlimsprick i mitten på den stämplade blomman, så det blev ett steg tillbaka ... Här ligger förpackningarna på tork:
 
 
Utställningen pågår den 7 juli - 26 augusti och har öppet alla dagar kl 12-19. Lokalen är den gamla affären i idylliska Kungsviken. Väl värt ett besök!
 

Kommentarer
Postat av: Jaana

Ljuvliga ! Jag ska minsann också lära mig virka...nå'n gång.... Njut av sommar o sol, det gör jag !

2012-06-28 @ 18:31:02
Postat av: Muffin

Jättefina broscher i jättefina förpackningar, du är apselut inte klok (som Lisabet sade till Madicken)! Vilket jobb, du måste hållt på länge och virkat. Frestande med ett besök på den där utställningen, fast jag har förstås redan en sådan där fin Ingrid-brosch. ;)
Kram och go helg!

2012-06-30 @ 08:29:14
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0