Studentplakat

 
Egentligen har jag ju ett gäng bebiskort att blogga, men så kom det en student emellan. Då vill jag ju hellre visa upp den egenhändigt ihopknåpade skylten som vi hade med när dottern gick ut gymnasiet igår. Både pappan och jag är väldigt förtjusta i det här fotot, där hon är dryga året gammal. Med tuffa kläder och på stadiga ben ska hon gå till en jämnårig kompis och leka.
 
Texten består av utskrivna bokstäver som jag har skurit/klippt ut och limmat fast på en kapaplatta. Blommorna och bladen är utstansade med dies från Quickutz respektive Sissix.
 
 
Här är den nybakade studenten utanför skolan med sin skylt. Efter lastbilsflaksåkning genom stan tillsammans med hela klassen väntade stort kalas här hemma med släkt och vänner. Det blev en härlig dag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica =)

Härligt kaxig tjej både då och nu!
Student är nåt alldeles speciellt -så fint, stort o nåt man bär med sig länge <3 Ett steg mot vuxenvärlden helt enkelt!
Hos oss tränar vi på barnlös fredag...Sonen utflyttad o dottern på vift. Rätt mysigt det också! Fast en liten drulle har vi ju förstås, den fyrbente!
Kram!

2013-05-31 @ 19:25:53
URL: http://monica66.blogg.se
Postat av: Muffin

Så fin Lovisa - både då och nu! Pysselmamman har så klart gjort skylten själv, jättefin!
Kram!

2013-06-11 @ 20:29:59
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0