Skynda långsamt ...



Det är precis vad man får göra vare sig man vill det eller ej, nu när vägar och stigar är täckta av tjock is. Det är verkligen förenat med stora svårigheter att ta sig från punkt A till punkt B. Vad jag längtar efter barmark när man kan ta raska promenader utan att behöva titta noga var man sätter fötterna och stapla fram som en gammal tant (vilket jag i och för sig snart är ...). Kan förresten varmt rekommendera broddar! Tyckte innan att det var lite "pensionärsvarning" på sådana, men jag har ändrat mig och denna vinter ser man dem på var mans fötter.

På det här kortet har jag gjort en bakgrund av en stjärna som jag stämplat flera gånger på vitt papper och sen använt min Ink blending tool för att färga in kanterna. Det är mina favoritnyanser bland distresserna som varit framme igen: Wild Honey och Rusty Hinge. Funkar i alla lägen.

Stjärna (bakgrunden) - October stamps
Snigel och text: hÄnglar & stÄnglar

Kommentarer
Postat av: mallan

Fint kort!



Håller med, nu räcker det med glashala vägar!

2011-02-10 @ 15:17:44
URL: http://handmadebymallan.wordpress.com
Postat av: Gunvor

Underbart kort Ingrid!



Kram, Gunvor

2011-02-10 @ 15:20:25
URL: http://gunvors.blogg.se/fotoblogg
Postat av: Muffin

Vilket jättefint kort - gillar upplägg, färger, snigel och bakgrundspappret är ju helläckert. Onekligen ett lämpligt budskap, jag längtar också efter barmark.

2011-02-12 @ 09:18:19
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0