Helt enkelt



Jag gillar tävlingarna hos October Stamps med temat "I all enkelhet" och det är lite spännande att skapa med annorlunda färgkombinationer. Läs mer om tävlingen här! Den här gången blev det ett riktigt enkelt kort, där jag stämplade direkt på kortstommen. Inga fotomattor eller lager-på-lager här inte.



Samtliga stämplar kommer naturligtvis från October Stamps. Rektangeln och texten finns tyvärr inte i sortimentet längre, men den fina blomman kan man fortfarande köpa - dessutom på rea!

Kommentarer
Postat av: Muffin

Härligt, du fick ur dig ett bidrag i sista momangen! Jättefint, snyggt i sin enkelhet. Vilken fin textstämpel, den tror jag inte jag har sett förut.

2011-11-13 @ 21:29:14
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Muffin

Hurra - grattis till vinsten! Kortet är jättefint och fick min röst. :)

2011-11-16 @ 08:42:57
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0