Tema: Muffins

 
Även om jag själv inte har suttit så mycket vid mitt pysselbord på sistone, så betyder det inte att det har stått tomt. Min dotter trivs också gott i hobbykammaren, som inte är så stor men rymmer massor av inspirerande pysselmaterial. Lilla kusin E har fyllt 8 år och grattades i helgen lite i efterskott. Lovisa stod för korttillverkning, inköp av present och paketinslagning. Man kan väl säga att det var ett klockrent tema på det hela: Muffins!
 
Visst är det ett supersnyggt kort hon har gjort!
 
Presenterna inslagna i muffinspapper. Och vad de innehöll? En muffinsbakbok, ett förkläde och muffinsformar i glada färger.
 
Allt överlämnades i en muffinspåse - förstås! Man kan väl säga att kusinen blev mycket nöjd och längtade genast hem för att provbaka något av alla smaskiga recept.
 
Muffins - InkyWings
Prickig bakgrund - Hero Arts
Vimplar - Tisdagar med Tina

Kommentarer
Postat av: mallan

Snyggt!
Kanske tar idén om jag får någon pysselinspiration.

2012-08-31 @ 15:34:41
URL: http://handmadebymallan.wordpress.com
Postat av: Muffin

Heja Lovisa, allt är ju toppenfint! Ett tema som tilltalar mig mycket..:)

2012-09-02 @ 12:04:46
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0