Änglar - del 1


Innan jul fick jag en beställning på några dekorerade tändsticksaskar med önskemål om att det skulle vara änglar på dem och inga julmotiv eller -texter. Tanken var att man skulle kunna använda dem hela året. Bra idé, det känns ju inte så roligt att ha tändsticksaskar med tomtar på liggande framme efter nyår. Sammanlagt fem askar blev det och jag visar här tre av dem. Resten kommer i nästa inlägg :)

Ängel vänster ask - Heindesign
Snöbakgrund - Hero Arts
Ängel, mittersta asken - October Stamps
Ängel höger ask - October Stamps

Kommentarer
Postat av: lenislenis

Så söta!
Jag önsakr dig ett gott slut och ett Gott Nytt År!

2012-12-31 @ 03:32:35
URL: http://lenislenis.blogg.se
Postat av: Jaana

Vackra ! Jag blev inspirerad att göra några själv med, kanske tom såhär på årets första dag... Gott nytt !

2013-01-01 @ 16:33:42
URL: http://annuenpysselblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0