Skaparlördag

Hela lördagen kl 12 till 22 tillbringade jag på Gråboträffen, som är en scrap- och stämpelmara. Helt galet lång tid kan tyckas - men oj, vad fort dagen går! Trevligt sällskap vid bordet hade jag av bl a Maria, Sara, Muffin och Maria. Min dotter Lovisa var med för första gången och gjorde verkligen gott ifrån sig - hon vann nämligen två av tre utmaningar!  Den tredje vanns för övrigt av Sara, så man kan säga att jag satt vid "vinnarbordet"! Själv hade jag som vanligt lite svårt att komma igång, men när väl inspirationen infann sig blev det mycket gjort. Här är ett av dagens alster, ett kort som passade perfekt i nyans till den nyinköpta ljungen på altanen här hemma.
 
Blommor - Hero Arts
Text - InkyWings

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack själv för en trevlig dag. Det är alltid lika roligt att ses. Jag är fortfarande väldigt imponerad av Lovisas fina alster som hon verkligen vann välförtjänt.
KraM

2012-09-23 @ 21:03:22
URL: http://kramaria.blogspot.se
Postat av: Anita

Åh vilket höstfint kort du gjort, verkligen läckert. Hälsa och gratulera Lovisa till vinsterna - inte dåligt att kamma hem 2 av 3 priser.

2012-09-23 @ 21:35:07
Postat av: Tigerblomma

Ett ljuvligt vackert kort!
Kram

2012-09-24 @ 08:27:25
URL: http://www.tigberblomma.blogspot.com
Postat av: Muffin

Härligt kort med fina färger. Så mysigt vi hade, kan fortfarande inte fatta hur fort en pysseldag går. Jättekul att Lovisa var med och jag är grymt imponerad av hennes konstnärsådra, mycket välförtjänta segrar! Kram till er båda.

2012-09-26 @ 07:22:29
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0