Anna

 
Ett beställningskort till Anna 40 år från hennes syster.
 
Det här fick jag veta om födelsedagsbarnet: Anna är en sportig tjej som rider, åker skidor och cyklar mountainbike. Hon gillar resor och mode och har två små pojkar. Med dessa instruktioner fick jag ihop det här collaget där jag använt allsköns stämplar och utstansade bokstäver. Någon passande skidstämpel hade jag tyvärr inte så det fick jag hjälp av dottern att rita på fri hand. Men stavarna ritade jag själv :)
 
Kartbakgrund - Hero Arts
Cykel - Tim Holtz/Stampers Anonymous
Stadsnamn - Tim Holtz/Stampers Anonymous
Häst - InkyWings
Pojke i ram - Kortmakaren
"Fashion" - Magnetbokstäver (Making Memories)
"Anna 40" - Quickutz Chandelier

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0