Från ett läge till ett annat ...

 
Nu är det snart slut på lata dagar och nattsudd för den här gången. Har varit långledig sen den 21 december och många timmar av ledigheten har jag tillbringat i soffan tillsammans med något roligt handarbete. Samtidigt har jag sett på teve, lyssnat på radio eller någon trevlig podcast och ibland också bara njutit av tystnaden (om man bortser från klickandet av stickorna). Fantastiskt härligt har det varit, men i morgon är det åter dags att ställa väckarklockan på "mitt i natten" och pallra sig upp och iväg till jobbet i vintermörkret. Ska väl ärligt talat bli ganska skönt det också att komma tillbaka till vardag och rutiner.
 
På bilden håller jag på med senaste projektet; en sjal av modellen Tre räta och en avig, som stickas fram och tillbaka på rundsticka med två färger. Det är underbara Tant Kofta som konstruerat mönstret på denna fina sjal.

Kommentarer
Postat av: lenislenis

Så underbart o lugnt det ser ut! Tänk så fort några lediga dagar går, oavsett hur många dagarna är ;)

2013-01-07 @ 01:49:42
URL: http://lenislenis.blogg.se
Postat av: Maria

Oj vad skönt det ser ut. Själv hade en jag en ordentlig förkylning över julen och satt/låg mest och var inte speciellt produktiv.

KraM

2013-01-12 @ 15:51:30
URL: http://kramaria.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0