Enjoy the journey



Jag har ju samlat på mig en hel del stämplar genom åren och vissa motiv glömmer jag liksom bort emellanåt. Därför passade jag på att ta med mig ett par lådor med sällan använda stämplar till Vilda-träffen i juni. Tänkte att det skulle få mig att se dem i ett annat ljus och faktiskt använda dem. Och det gjorde jag!

Det här vackra motivet med en stad i silhuett kommer från Cherry Pie och jag målade det enkelt i olika bruna nyanser med Copic-pennor och färgade sen in kanterna med svamp och Distressdyna. Texten kommer från ett clearstamps-set från My Mind's Eye.


 

Kommentarer
Postat av: Elwa

Fin stämpel! Och fint målat...du är produktiv, själv har jag lite sommarlov. Någon dag när det inte blåser ska jag ta ut lite grejor och skapa - för jag vill mest bara vara utomhus den här tiden!

2013-07-12 @ 10:54:39
URL: http://verksta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0