Fyr i kvällsljus



På Vildaträffen i början av juni såg jag ett par tags med denna stämpel och jag blev ögonblickligen förälskad i motivet. Utan dessa fina exempel på hur man kunde använda stämpeln hade jag troligen inte tänkt vidare på fyren. Nu slog jag till och köpte den och så här blev den med distressad bakgrund i blå-lila ton. Själva tagen har jag också färgat in med distresser. Jag gjorde ett par tryck med dynorna direkt på ett bakplåtspapper i teflon, sprayade lätt med vatten och körde runt med pappret i färgen. Torkade med varmluftspistol och sen stämplade jag fyren i svart ovanpå med vattenfast dyna. 

Fyr - Vilda stamps
Text - K-design
 

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej där!
Oj så fina bakgrunder o jag håller med, fyren blir jättefin så här!
Texten är en riktig karamell, tror minsann jag behöver en sån =)
Kram Monica

2013-07-09 @ 19:42:08
URL: http://monica66.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0