Trollslända

 
Här är ett av korten jag gjorde på Orustscrappen. Jag tycker mycket om stämpelmotiv med trollsländor, men  i verkligheten är de allt lite läskiga. - om än vackra med sina skimrande vingar. Den fina collagestämpeln från Stampers Anonymous/Tim Holtz fick jag låna av min snälla bordsgranne Louise.
 
I går efter jobbet var jag hemma hos Sara på en lite spontan pysselträff mitt i veckan. Hade inte hunnit packa upp sen helgen, så det var bara att rulla med mig pysselväskan och sätta igång. Vi var riktigt produktiva under några kvällstimmar och fick gjort minst lika mycket som på ett halvt dygns stämpelmara! Och mysigt var det! Korten kommer förstås i bloggen så småningom.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

JA, du hade sannerligen massa grejer med dig! Vanligtvis brukar du komma till mig med packning light :-). Tack för mysiga timmar med dig och L!

2013-07-04 @ 12:08:18
URL: http://www.sagam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0