Vår

 
Äntligen har vi kommit in i mars månad och man börjar ana att det finns en vår runt hörnet trots allt. Så otroligt skönt att ljuset är på väg tillbaka efter den långa vintern - och minsann har inte fåglarna börjat kvittra riktigt ordentligt på morgnarna!
 
På Kortmakarmaran förra helgen fick jag gjort rekordmånga kort och jag kommer förstås att visa dem alla här i bloggen, så välkommen att kika in då och då. Börjar dock med en liten vårtavla. Ramen följde med i den generösa välkomstpåsen som låg på våra platser när vi kom och en av utmaningarna under dagen var att måla och dekorera ramen och göra en liten tavla av det hela. Tulpanstämpeln kommer från Prickiform och snirklarna på ramen är en stor bakgrundsstämpel från Hero Arts. Den lilla fjärilen är från samma företag.
 
I morgon (eller rättare sagt IDAG, eftersom jag skriver detta en bit efter midnatt) är det dags för vårens traditionella stämpel- och scrapbookingloppis i Göteborg. Jag kommer att vara en av flera säljare och har rensat ut en hel del stämplar, tillbehör och material som jag hoppas att någon annan vill ta över till en billig penning. Välkomna! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0