Stämpelträff

 
 
Sen drygt tio år tillbaka är jag med i ett glatt gäng om nio tjejer som brukar ses någon gång i månaden på stämpelträff. Det är en blandning av nuvarande och före detta arbetskamrater och vi har alltid så himla roligt tillsammans. Det är inte varje gång vi är full styrka, men jag tror mig veta att alla försöker prioritera våra träffar - själv vill jag ogärna missa dem. Man hinner inte så mycket på ett par-tre timmar (ska ju hinna äta, prata och skratta också), så jag brukar inte ha så stor packning med mig. Tycker det är perfekt att stämpla upp en omgång motiv och ägna kvällen åt färgläggning. Sen monterar jag ihop de färdiga korten hemma istället. Här är förra träffens motivskörd - blommor från Penny Black, PSX och Crafty Individuals.
 
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0