Granar i rad




Ännu en ny stämpel fick följa med mig hem från Kortmakarmaran - Tree Border - även den från Hero Arts. Såg framför mig många olika användningsområden för denna lilla rad av granar på vinter- och julkort. Här har jag rivit vitt papper till förgrunden för att få känslan av snövallar.

Ser ni snöflingorna i luften? Det är ett grovkornigt EP från Stampendous, som heter Chunky White Deep Impression Embossing Enabel. Man strösslar några korn på motivet och värmer sen försiktigt pappret underifrån tills pulvret har smält. Jag som inte trodde att jag "behövde" fler embossingpulver föll som en fura för den häftiga effekten och nu "snöar det" på flera av mina julkort. 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0