Fler bilder från Papperskraft

På lördagen hade vi fullt upp att göra i InkyWings hörna och dessutom hade jag glömt kameran hemma, så då blev det inga kort på den ringlande kön vid entrén och klungorna av intresserade besökare vid företagsborden. Fast på söndagen var det lugnare och då var min dotter med och kunde gå runt och fotografera lite. De här bilderna tog hon alldeles efter det att mässan hade öppnat för dagen, därför är det lite glest i leden. Dag 2 tycker jag är den mysigaste mässdagen, för då är det oftast inte samma anstormning och kunderna kan gå runt i lugn och ro och titta. Dessutom är det goda chanser för oss som jobbar att också få spana lite och shoppa för egen del. 

             

Vid InkyWings bord demade Sara och Lisa den finurliga inbindningsmaskinen Bind-It-All och hur man använder tuschpennorna Marvy Markers istället för dynor när man färgar in stämplar. Själv hade jag en liten demo där jag visade hur man "brayar" bakgrunder med en gummiroller och regnbågsdyna och sen gör enkla, men stämningsfulla kort med Stampscapes underbara naturmotiv.

   

63570-155

Nu längtar jag redan till nästa mässa - i Karlstad den 27-28 oktober!


Kommentarer
Postat av: Gunvor

Tusen tack för titten Ingrid! Vad mysigt det ser ut!!! Och jag måste nog plocka fram lite Stampscapes-stämplar och regnbågsdynor ... Det var länge sen och nu blev jag sugen.
Kram, Gunvor

2007-10-09 @ 06:49:27
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Ann-Louice

Vad du retas. Jag hade också velat vara där. Får längta till Karlstad istället.

2007-10-10 @ 15:26:01
URL: http://ann-louice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0