Härlig mässhelg!

Nu är det sen söndagskväll och det är inte utan att man känner sig lite trött ... men det har varit en jätterolig helg. Jag och Sara har hjälpt LisaInkyWings med försäljning och demo på Papperskraftmässan i Partille och vi har träffat många glada stämplare, scrappare och företagare för att snacka väsentligheter som glitterlim, stämplar, dynor, 3D-lack, brads, öljetter och annat som hör hobbylivet till. Så här snygga var vi i våra gröna tröjor!

63570-144

Ryggarna tillhör från vänster Lisa, Sara och undertecknad.

Vi hade förstås laddat upp med massor av inspirationskort. Detta är några av mina bidrag:

63570-141

Körsbären är lackade med Glossy Accents (3D-lack).


63570-140

Polished stone-bakgrund.


63570-139

Microbeads (små glaspärlor) på hjärtanen.


63570-138

Dekorerat med minipaljetter som jag fäst med 3D-lack.

Samtliga stämplar från Angi-B och InkyWings.

Edit: Fler bilder från mässan kommer på InkyWings blogg så småningom!

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Härligt fina kort Ingrid!Jag gillar enkelheten i dom, som låter motiven "tala".
Jag är så ledsen att höstens Papperskraft alltid ligger helgen innan älgjakten börjar - inte en chans för mig att åka på den mässan :( Men jag ser fram emot att få se bilder från mässan någonstans på nätet. Kanske här hos dig?
Kram, Gunvor

2007-10-08 @ 07:48:34
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Sara - SaGam

Hmm, sicken rumpa! Tur att du inte skrev vems rumpa som var vems ;-))
kram sara, som varit väldigt trött efter helgen och inte ens orkat packa upp allt...

2007-10-08 @ 21:40:10
URL: http://www.sagam.blogg.se
Postat av: Ann-Louice

Superfina kort. Gillar muffinskortet mest.

2007-10-10 @ 15:27:40
URL: http://ann-louice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0