Liten mässrapport - lördag

Hmmm ... tyvärr lyckades vi inte komma iväg riktigt lika tidigt som vi hade tänkt i lördags, så det blev inga stora marginaler. Jag fick  byta om till min gröna InkyWings-tröja i bilen och ett par ynka minuter innan öppningsdags kl 10 hastade vi in i Saluhallen i Karlstad. Hejade snabbt på Lisa, Chruss och Marie - ett glatt återseende! Så ett djupt andetag innan dörrarna öppnades och alla förväntansfulla besökare släpptes på. Inte helt otippat styrde många stegen direkt till hÄnglar & stÄnglars bord och det bildades ganska snabbt långa köer, både för att titta på motiven och för att sen betala.



Vid InkyWings demobord satt Chruss och visade hur man använder Prismacolor-pennorna för färgläggning och själv hjälpte jag Lisa bakom disken. Senare under dagen blev det byte till vår DT-kompis Ann-Louice som målade nya Angi B-motiv med Distress-refiller och Lisa demonstrerade också hur man gör små fina böcker med den fiffiga inbindningsmaskinen Bind-It-All. För kunderna fanns det mååånga härliga stämplar och tillbehör att välja på!

     

En annan vy från mässan här:

 
Och här:



Det blev inte mycket tid för egen shopping, men en sådan här grön mackapär fick i alla fall följa med mig hem:

63570-180
Fast det var faktiskt planerat och inget spontaninköp. Den står ännu ouppackad på mitt skrivbord, men det kliar i fingrarna och jag ser fram emot att testa min sprillans nya Cuttlebug så snart som tillfälle ges.

Jag hade delar av familjen med mig och kunde bara vara med på lördagen, men det var verkligen en jätterolig dag! Tack alla go'a pysselvänner (InkyWings-are, hÄnglar, Pysselmyror, Engströmare, Stämpelbodare och många fler) för trevlig samvaro och glada skratt!

Kommentarer
Postat av: Chruss

Tack själv Ingrid - det var verkligen kul att träffas igen!
Kram

2007-10-31 @ 08:59:16
URL: http://chruss.blogg.se
Postat av: Sara - SaGam

Så härligt ni hade det och vad kul med din nya leksak!

2007-10-31 @ 15:42:47
URL: http://www.sagam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0