Vantar i långa rader

Bara ett par dagar kvar till Papperskraft och det pysslas för fulla muggar här hemma. Just nu är det stämplar från Angi-B som gäller för hela slanten. Väldigt varierande motiv från gulligheter till lite mer strikta motiv och jag tycker mycket om dem. Lisa på InkyWings har copyright på just dessa stämplar och det är jättekul. Jag har gjort en del julkort, även om det är lite svårt att komma i julstämning i oktober ...  Bl a blev det detta kort med en fin vantbård, som jag har stämplat fyra gånger så att den bildat en fyrkant. God Jul-texten kommer även den från InkyWings.

Jag ser verkligen fram emot helgen, det är något speciellt med Papperskraft-mässorna och de ligger mig varmt om hjärtat. Jag kommer att finnas bakom disken hos InkyWings båda dagarna, hoppas att vi ses!

63570-142

Passar på att smygvisa två vant-kort till ... alla motiv släpps på lördag.

 

/Ingrid


Kommentarer
Postat av: Gunvor

Spännande med så mycket nya motiv! Och så fina kort du gjort sen.
Kram, Gunvor

2007-10-05 @ 09:00:18
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Maria

Jag är ju coco. Fattade inte att det var du i Inkys monter förrän jag kom hem:( Såg ditt vantkort i pärmen, köpte både stämpeln och idéen direkt. Jättesnyggt och ganska enkelt om man ska göra många. Tycker om stämpelfärgen också som ni inte hade.
Vi ses kanske på nästa mässa!

2007-10-07 @ 14:42:39
URL: http://kramaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0