Veckans skörd

Här kommer en kavalkad med några kort som jag gjort de senaste dagarna:

63570-280

Blomstämpel från Stampendous, utstansade bokstäver Cuttlebug "Red Tag Sale".

image281

Flicka från hÄnglar och stÄnglar. Utstansad QK-fågel (efter tips på flera andra bloggsidor).

63570-278

Glad pojke och rosbakgrund från InkyWings.

63570-277

Bollblomma och text från InkyWings. Jag utgick från ett vitt papper, maskerade kanterna med Post-It-lappar och så färgade jag in mittpartiet med en svamp och färg från tre olika nyanser av Distressdynor.

Kommentarer
Postat av: Sofia Wernmyr

Jättefina kort! Gillar särskilt det med pojken... den stämpeln är så härlig!
Kram / Sofia

2008-04-17 @ 18:42:30
URL: http://pysselmyran.blogg.se
Postat av: Lillemor

Kan bara hålla med Sofia! Den pojkstämpeln kommer att flytta hem till mig NÅGON gång det är jag säker på för jag bara älskar den!
Trevlig helg.
Lillemor

2008-04-18 @ 18:45:12
URL: http://www.lillemore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0