Inchies

Nu tänkte jag visa mina inchies som jag gjort till en swap som Elisa ordnade på forumet Stämpelsnack.  

Man byter alltså små stämplade konstverk som mäter ynka 1 x 1 inch, vilket motsvarar knappt 2,5 x 2,5 cm. Det är inte helt lätt att arbeta på en så minimal yta och man får tänka till lite och fundera över vilka motiv som skulle kunna passa. Den här gången letade jag upp mina allra minsta stämplar för jag tänkte att hela motivet skulle få plats på pappersbiten, men sen på slutet kom jag på att man faktiskt kan använda bara en detalj av ett större motiv - det ska jag göra mer nästa gång. För nu har jag fått blodad tand - detta var verkligen jättekul och annorlunda - så fler inchies kommer det att bli!

Här är mina små bidrag som jag passade på att fotografera innan jag skickade dem vidare.

63570-222

Nu skiner solen för första gången på mycket länge, så då måste jag ju bara passa på att gå ut och promenera!

Ha en skön söndag!


Kommentarer
Postat av: Eva F

Oh vad snygga de är Ingrid. Det var kul att göra dessa tycker jag också om än lite pilligt.

Kram Eva

2008-01-28 @ 22:28:14
URL: http://evafre.blogg.se/
Postat av: Lotta/ FruH

Tack för besök i min blogg! Vad fina inchies du har gjort! Du undrade över min stämpelförvaring och det är en "color caddy" från Stampin up. Det är mycket smidig
och slukar mängder av dynor,samt att du har förvaringsmöjlighet uppepå och den är smidigt flyttbar med sitt handtag.Har inte ångrat köpet av den en sekund!
Kram,
LOtta/ FruH

2008-01-29 @ 22:22:20
URL: http://lottafruh.blogg.se
Postat av: Lillemor

Det är så kul att titta in hos dig för då får jag alltid se nåt nytt jag inte sett förut. Har börjat få ett växande intresse för andra typer av stämplar...Tack för titten!
Lillemor

2008-02-01 @ 19:11:36
URL: http://www.lillemore.blogg.se
Postat av: Louise (vbg)

Jättehärliga.... Önskar att jag hade varit med oxå. Kramiz

2008-02-02 @ 20:58:30
URL: http://louisevbg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0