Frostig höst och bloggproblem

Här i Göteborg har vi haft ett par riktigt kalla höstdagar och -nätter med flera minusgrader och de blommor som eventuellt var kvar i rabatterna strök genast med i kylan. Ingen snö ännu i alla fall och det får gärna vänta ännu ett par veckor. Härom dagen var jag ute på en långpromenad i omgivningarna och njöt av den höga, klara luften och alla vackra färger.



  

Hade tänkt sitta vid pysselbordet ikväll, men hamnade istället framför datorn med förhoppningen att jag snabbt och lätt skulle kunna justera ett litet utseendeproblem på bloggen. Sen jag bytte till höstdesign på sidan har huvudet/bilden med bloggens namn betett sig lite konstigt och jag kan inte komma på hur jag ska rätta till det. På förstasidan ser allt bra ut, men klickar man på tidigare inlägg, så kapas liksom nederkanten av bilden och marginalerna trycks ihop. Efter en riktig djupdykning i bloggens stilmall, sökning på Internet, konsultation av bloggande vänner och åtskilliga timmar senare har jag fortfarande inte fått rätsida på det hela ... Mycket irriterande. Har ju förstås utgått från en färdig mall från början, men vill ogärna börja om från ruta ett igen. Är det händelsevis någon som läser detta som har något tips, så tas det tacksamt emot.

Ha en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0