Mumsiga DT-kort

Så var det dags igen för några DT-kort! I det senaste uppdraget åt Prickiform har jag använt deras stämplar med tre olika karameller, texten "Mums" och en tårtbit. Kan också berätta den trevliga nyheten att jag har fått frågan om jag vill bli ordinarie medlem i Designteamet efter mitt gästspel - och jag svarade JA utan betänketid. Har trivts så gott de här veckorna och fortsätter gärna som Prickiformare! Det ska bli jättespännande att se vad uppdraget för med sig framöver och jag känner mig glad och stolt över förtroendet.

Här kommer en rad "mumsiga" kort à la Inola:













Detaljerade beskrivningar på hur jag gjort finns som vanligt i Prickiforms blogg.

Kommentarer
Postat av: Åsa - Scraphorse

Å så mycket fint! Den sista med tårtbitarna var min favorit! Grattis till det fortsatta DT-uppdraget! Det kommer jag att följa med stort intresse :0)

Kram Åsa

2009-04-14 @ 13:17:36
URL: http://scraphorse.blogg.se/
Postat av: Lillemor

GRATTIS till DT-uppdraget, det var roligt att höra! Det har varit härligt att se dina kort a´la Prickiform och ännu härligare att få se fler!

Ni tycks passa bra ihop-du o prickarna!

Lillemor

Postat av: carina

GRATTIS Ingrid...och vilka härliga kort du har gjort..IGEN

2009-04-15 @ 23:53:19
Postat av: Eva F

GRATTIS INGRID! Inte ett dugg förvånad, du gör så fina kort.

Dessa är ju helt underbara, gissa om man blir godissugen :-)

Kram från Eva

2009-04-16 @ 08:10:22
URL: http://evafre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0