Trendigt



Sådana här söta små pappersrosor finns i massor av färger och man ser dem just nu på vart och vartannat kort. De är också jättefina som dekoration på askar och tags. När jag hjälpte till hos InkyWings på stora göteborgsmässan i mars såg jag dem för första gången och undrade just om de skulle vara populära bland kunderna. Och det kan jag säga att de var! Det kändes som om nästan alla suktade efter just dessa blommor och vi sålde massvis! Den enda nackdelen som jag ser det är att de bygger ganska mycket på höjden, så om man ska skicka kortet per post kommer det nog att bli mos av blommorna. Känns inte så lätt att ha dem i scrapbookingfickor heller ... Men just det här kortet ska jag lämna personligen till en kompis som fyller år i morgon och då går det ju bra. Har plockat fram min Cuttlebug för första gången på ganska länge och gjort en prickig bakgrund. När det gäller födelsedagstexten står det just nu still ... kan helt enkelt inte komma på från vilket företag den kommer. Någon som vet?

Edit: Nu har jag fått svar via ett forum - texten kommer från Snygga stämplar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0