Valborgsmässoafton



Ännu en underbar sommardag här i Göteborg - april har verkligen varit en fantastisk månad vädermässigt!

I måndags efter jobbet tog jag en tur ut till vännerna på Kortmakaren i Floda. De hade kundkväll med demo av micropärlor och glitter och dessutom ett och annat erbjudande. Många nyheter på stämpel- och QK-fronten hade också landat i butiken och det var spännande att se. Jag behärskade mig dock och köpte bara en enda stämpel, de här fina blommorna från Penny Black som jag funderat på tidigare. På kortet har jag stämplat motivet två gånger i rad och gjort ett avlångt kort för ovanlighetens skull. Grattistexten är Kortmakarens egna motiv.

Det vackra vädret lockar förstås och så här års tycker jag det är svårt att finna ro att sitta inomhus och pyssla. Jag får passa på en stund nu på morgonkvisten när det fortfarande är lite kyligt ute. Senare på dagen sägs det bli över 20 grader!

Önskar alla en solig och trevlig Valborg och 1:a maj!

Kommentarer
Postat av: Åsa - Scraphorse

Tycker precis som du att det svårt att sitta inne när solen gassar utanför. Jag passar på att titta på pysselhörnan när lilleman sover middag, för så mycket mer än titta hinner jag inte... ;0)

Trevlig valborg!!

2009-04-30 @ 12:01:45
URL: http://scraphorse.blogg.se/
Postat av: Eva F

Snyggt kort du gjort Ingrid och vad snyggt det blev med det formatet.

Ha en skön helg.

Kram Eva

2009-04-30 @ 19:33:32
URL: http://evafre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0