Fynd bland gummilapparna



Jag har ju ägnat några dagar av semestern åt att organisera och katalogisera mina omonterade stämplar. De flesta hade jag redan ganska väl sorterade efter företag, medan andra motiv låg lite huller om buller i en låda. Det här är en sådan udda stämpel som inte såg mycket ut för världen som "gummilapp". Men uppstämplad var det ju en riktigt fin blomsterplanta! Nu undrar jag bara vilket företag den kommer från? Hmmm, kanske någon av mina bloggläsare kan lösa gåtan åt mig?



Passar också på att göra lite reklam för nya höststämplar hos Prickiform. De go'a tanterna Rut och Siv har fått på sig höstkläderna och är redo för nya äventyr i svampskogen, på cykel och i bil. Nu har de även fått manligt sällskap i form av mångsysslaren Ernst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0