Till en liten prinsessa



Ett födelsedagskort till en söt liten tjej i "prinsessåldern". Här har jag för första gången testat mina nyinköpta Spellbinders dies som kan användas både i Revolution-maskinen och Cuttlebugen. Tycker det blir så fint med den embossade kanten. Den lilla prinsessan är ett tidigt motiv från hÄnglar & stÄnglar och bokstäverna har jag stämplat med magnetalfabetet "Evolution".



Till sist fäste jag några halvpärlor på kronan och som halsband. Köpte en förpackning pärlor i blandade storlekar hos Stämpelgården i våras och det är mååååånga pärlor i den, så jag kan dekorera kort i flera år tror jag!

Tack för alla glada och positiva kommentarer till mitt förra inlägg där jag visade min nya stämpelorganisation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0