Naturfärger och rörigt skrivbord

Jag väljer ofta naturfärger på mina kort och det går åt mycket grönt och brunt papper hemma hos mig! Det är förstås ingen nyhet för dem som har sett mina alster under åren ... Här är några kort som jag gjort de senaste dagarna. Det sista blev det kanske nästan lite hösttema på, det gick av bara farten.


Löv: Blade Rubber Stamps
Text: Hero Arts
Prickig bakgrund: Sonlight


Blomma: Gel à tins
Text: Tingtura Design


Löv: Hampton Art Stamps
Bakgrundstext: Hero Arts
Grattiscirkel: InkyWings



Har annars som projekt idag att städa på mitt skrivbord. Jag är lyckligt lottad som har ett eget pysselrum där jag kan husera fritt och bara lämna allting framme tills nästa gång. På gott och ont. Samma mönster upprepar sig gång på gång: Efter några dagars intensivt pyssel blir den fria ytan allt mindre och till sist sitter man nästan med grejerna i knät. I det läget är jag idag och då är det dags att göra en liten röjningsinsats. Här är en helt ocensurerad bild på hur det ser ut just nu, men snart blir det bättre! Och det är ganska lätt gjort, för var sak har ju sin bestämda plats .... egentligen!




Och så har jag fått denna fina utmärkelse från Eva och Millasew - tusen tack!


Meningen är att man ska nominera ytterligare 8 personer och skicka utmärkelsen vidare. Jag har, som alltid, svårt att utse några få bland alla fantastiska bloggar där jag är stammis och dessutom ser jag att många redan fått utmärkelsen flera gånger om. Jag vill därför ge den här och nu till alla som pysselbloggar och delar med sig av härlig inspiration - ingen nämnd och ingen glömd!

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Så vackra kort, enkla o stilrena a´la Ingrid!

Skönt att se att även andra kan ha ett krativt kaos på sitt pysselbord...;o)

Lillemor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0