Tillbaka!

Nu är jag hemma igen efter en hälsosam och stärkande vecka i de vackra härjedalska fjällen, närmare bestämt Funäsdalen, tillsammans med familjen. Vi har haft strålande sol mest varje dag, snön låg meterdjup och gnistrande vit och skidåkningen var toppen. Vinter när den är som allra bäst! Känner mig pigg och utvilad efter att ha varit ute i ljuset och friska luften hela dagarna, det behövdes verkligen efter den hittills gråa och mulna västkustvintern. Idag har större delen av dagen ägnats åt att plocka med packningen och köra ett antal maskiner tvätt. Har förstås saknat mina stämpelgrejer, så det fick bli ett par timmar vid pysselbordet också mellan varven. Trots allt är det skönt att komma hem - borta bra, men hemma bäst!



Den fyllda päronstämpeln kommer från October stamps och texten från Tingtura Design. Det gröna bakgrundspappret har jag färgat in med brayer och färg från en Adirondack-dyna (Lettuce).

Kommentarer
Postat av: Elina

Vilka mjuka, vackra färger. Hela kortet känns som en varm kram.



2009-02-17 @ 00:01:25
URL: http://elinasblandning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0