Fånga dagen

  

Ännu en bakgrund som jag gjort med en liten stämpel från Hero Arts som heter "Delicate Leaves". Den ser inte mycket ut för världen om man bara stämplar den en enda gång på ett vitt papper, men så här lite omlott blir det en kompakt grönska. Även fjärilen kommer från Hero Arts och är en i mängden "flygfän" som jag samlar på. Är nämligen väldigt förtjust i just fjärilar, bin och sländor. Har för övrigt också snöat in på temat löv och grenar, så det har hunnit bli ganska många naturstämplar med åren. En del är ganska snarlika, men det är alltid någon lite annorlunda detalj som jag fastnar för och som motiverar inköpet, så antalet ökar stadigt. Just den här lilla grenen är sprillans ny och jag använde den för första gången. Visst är den fin!

Den vackra och användbara texten kommer från InkyWings och är en av mina favoriter bland textstämplarna.

Ha en riktigt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett sådant underbart kort. Pärlan i mitten av fjärilen är verkligen en eye catcher.

2009-01-18 @ 22:28:24
Postat av: Hoppetossa

Men det där var väl hur läckert som helst!

Å då är vi 2 som gillar grenar å löv å såna spretiga saker å så stämpla dem på lite annorlunda vis....lika spännande varje gång!

Kram Å tack för vänliga ord i min GB

Önskar dej en kreativ vecka!

2009-01-20 @ 16:52:37
URL: http://hoppetossadesign.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Enkelt, men sååååå snyggt.

2009-01-20 @ 19:03:33
URL: http://ltldesign.blogspot.com
Postat av: Sara - SaGam

Orange är helt rätt! Kram!

2009-01-20 @ 22:00:34
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0