Ugglor



HooHooo! Ugglor som motiv verkar vara på modet just nu, man ser dem överallt! Och självklart kan jag inte stå emot dessa söta och kloka fåglar, så några har fått flytta hem till mig. Jag har tidigare visat ugglekort här och även här och nu är det dags att presentera några nya kompisar av ugglesläktet. Den här lilla krabaten finns i ett clearstamps-set från Hero Arts som heter "Happy Haunting" och kvisten kommer från setet "You Hoo Owls". Därifrån kommer också ugglan och texten på nästa kort.



Bakgrunden har jag gjort med en bårdstämpel från Hero Arts - "Wavy Pinwheels" som jag stämplat flera gånger efter varandra på höjden. Ugglorna stämplade jag en gång till på separat papper, klippte ut kroppen och embossade med  två lager clear EP innan jag fäste dem med distanskuddar på kortet. Då blev de blanka och "bulliga". Dekorerade till sist med självhäftande blingstenar.


Kommentarer
Postat av: Angela

Väldigt charmiga ugglor måste jag säga :) Jättefina kort!

2009-01-13 @ 22:39:51
URL: http://trivsammastunder.blogspot.com
Postat av: Jaana

Hohoo på dig med ! Ugglor ÄR rart...precis som dina kort. :-)

2009-01-16 @ 00:40:31
URL: http://annuenpysselblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0