Igelkottar och snöväder

Det är något med Penny Blacks små igelkottar som tilltalar mig och jag tycker att de passar särskilt bra på barnkort. Kolla bara in den här rara "kotten" när han hastar över gräset med sin blomsterbukett i högsta hugg.



Eller den här raringen som ligger och sussar i hängmattan ...



De här korten ställde jag upp för fotografering utanför huset alldeles innan jag åkte till jobbet vid halvåtta-tiden i morse. Solen strålade och det kändes verkligen som vår i luften. Nog hade man hört på nyheterna att det skulle komma in snö över Västkusten framåt eftermiddagen, men det blir säkert bara lite snöblandat regn tänkte jag. Oj oj, vad jag bedrog mig, för vid 14-tiden började det snöa rejält och sen fortsatte det hela eftermiddagen och en bra bit in på kvällen! Nu har det kommit rejäla mängder snö för att vara på våra breddgrader, fick till och med skotta mig fram till ytterdörren när jag kom hem i eftermiddag. Suck ...

Kommentarer
Postat av: Millasew

Kan bara hålla med - igelkottarna är ursöta! Och som vanligt jättefina kort!!

2009-03-13 @ 17:01:18
URL: http://millasew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0